Confident

groeit met je mee

• voor jonge patiëntjes...

Confident Tandartsen
    Etten-Leur

• ... teenagers,

Afspraak maken?

Bel 076 501 6052

nieuwe patienten tandarts etten leur

Nieuwe patiënten

Meld je hier aan

agenda

Bel ons op T 076 501 6052

tandarts kies

Spoedgevallen

Direct hulp nodig?

Remko Snoeys

"Een tandartsbezoek is wellicht niet je leukste afspraak maar wij doen er alles aan om het zo aangenaam mogelijk voor je te maken.“

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer ipsum elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenea dis massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer ipsum elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenea dis massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer ipsum elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenea dis massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis parturient montes, nascetur ridiculus mCum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Onze tandartsen

Tandarts en NVOI implantoloog P. van Dijk

Tandarts E. van Uijtert

Tandarts M. van Wijck

KRT
BIG Geregistreerd

Naast onze tandartsen staat er ook een heel team mondhygiënistes, (preventie) assistenten en receptionistes voor je klaar. Graag tot ziens in onze moderne tandartspraktijk!

Vacature voor tandarts

Wij hebben op dit moment een openstaande vacature voor een tandarts (24 – 36 uur per week). Mocht je geïnteresseerd zijn in deze functie, klik dan hier voor het functieprofiel.
Ben je een mondzorgprofessional met passie voor het vak, die graag wil werken in een enthousiast bedrijf met korte communicatielijnen.
Stuur dan geheel vrijblijvend een open sollicitatiebrief met cv naar Gerhard Hup: info@confidenttandartsen.nl.

Wij zijn altijd geïnteresseerd in goed personeel en denken in mogelijkheden!